gaahhh

jaha då vaknar man upp och hittar 3 kliande (inte ännu men vet att det kommer klia) bett på min arm. känner bara en stor suck komma och tanken "neeej inte nu igen" Men jag hoppas på att det är halvdöa myggor som leker på mitt rum. Jag är ju en insektsmagnet då jag tydligen har väldigt gott blod. 

Men idag blir det dammsuga hela rummet + säng,sen tvätta golvet med grönsopa och hoppas att inga mer bett uppkommer på min kropp. då får jag ju se om jag ska kleta medicin på fräsis (som ligger i min säng 24/7).

Nej hundarna är ute och vill in och jag ska äta lite frukost. Ha det bra folket!



Hampus och Molle sekunderna innan Hampus dänger till Molle för han ska sluta pussa på honom hehe
Smart liten grabb det där! <3

Kommentarer
Postat av: alex.....

JAAAAAAAAAAa eller hur... så underbart... Men herregud så söt han har blivit.. =) bebisar är det sötaste som finns..=)

2008-11-19 @ 16:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0