Inget att skryta om

Nej jag har nog inget att skryta om. Har inget jobb,ingen pojkvän,bor hemma med mamma.... osv osv.

Dock har jag goda vänner,en underbar mamma som jag aldrig skulle vilja vara utan. Egen hund och familjens hundar som är underbara. Friheten att söka efter det liv jag vill leva i lugn och ro utan att ha en kille att tänka på. 
Jag har mycket jag önskat mig och lite där till. Man kommer alltid vilja ha mer eller andra saker men jag kan inte säga att jag inte har det jag behöver och mycket därtill.

Kanske har jag något att skryta om ändå!?!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Visst kan jag göra en design åt dig.

Skriv ner dina önskemål om färg, ev bifoga foto som önskas vara med där, om det är något särskilt du vill ska vara med, någon blogg du gillar som du vill ha liknande som (länka till den isf). Så skicka mig ditt mail så ordnar jag ihop något

2008-11-24 @ 11:05:23
URL: http://blueeyetea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0