Molle

Alla som har hundar som Molle vet hur mycket man uppskattar dom efter man tvättat dom. 
Molle älskar att springa under benen på dom andra när dom kissar = inte så härlig doft !

Idag kom Molle-tvättar-dag..... Jag var nog lyckligare än han hehe han var suuuuur!
Nu sitter mamma och fönar honom,för han tar typ en halv dag att torka så man måste föna. 



Imorgon ska jag och mamma till Höör med Therese och hennes mor :P 
Therese visste om en jätte bra (ja fråga mig efter imon om jag håller med henne) djur/hund-affär. Så vi ska åka dit och leta selar till devil och dumle. Molle ska följa med Pelle imon så slipper Devil och Dumle lyssna på Molle när han skäller.
Vi kanske tar med Devil och Dumle men vi får se. 

Nu är jag trött i rygg och huvud så ska se vad det är på tv sen sooova. Ha det bra folket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0