Norge

Nu sitter Kristina i en illa sits. Läste i tidningen att Norge har infört förbud mot köp av sex, hur ska Kristina klara sig?!
:P
Nä du min älskade vän du får ta till andra metoder när Ronie ej är hemma hihi


Idag har jag kollat på ett avsnitt av Gossip Girl och ett One tree hill. Sen åt jag och diskade. braaa Evve
Nu sitter jag här och lyssnar på när Målle skäller där uppe för han tycker inte om att bli lämnad ensam. 
Ska kolla på ett nytt avsnitt av Beverly Hills 90210 sen oxå.

Senare idag blir det att fixa till naglarna,bara gjort basen igårkväll så får göra klart det idag. 
Kommer bild ikväll eller kanske imon,beroende på om internet fungerar senare eller inte.

Ha det bra folket


Kommentarer
Postat av: anneli

Gossip girl och 90210 är allt man behöver för att klara av en tråkig dag ;d

2008-11-05 @ 16:07:59
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0