The Hills

Japp ännu ett nörd inlägg om dessa älskade (från min sida) reality-serier.
Jag kollar ju på mtv.com när jag ser på the hills eftersom jag vill se det i usa takt.

Läste i någon tidning att lauren tjänar 560 000 dollar för VARJE avsnitt som visas! hello millions!!
Gosh inte nog med att hon är assnygg (!) och har ett eget klädesmärke,hon tjänar över en halv miljon dollar varje vecka!!

Jaaaa jag är avensjuk på henne! 

Sen förstår jag inte hur (om det nu skulle vara sant,vilket jag inte tror) hon skulle kunna få ihop det med justin Bobby?? uurrrkkk! Nej jag kan verkligen inte tro det,hon har ju inte varit den som betett sig så illa mot sina vänner förrut,så varför nu??


Nej nog om detta. Ska gå ut om ett tag igen och kolla om posten kommit,vill ju ha mina foto!! så öser det ner och är rädd att det inte är väl packat och då kommer allt förstöras ju! piiiss! aya ha d bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0