mycket att göra

ja just nu känns det inte som jag hinner med att blogga,eller något annat för den delen! Händer så mycket på en och samma gång vilket jag inte är van vid.
Torsdagen gick ju åt på klubbtävling,sent i säng vilket var sådär bra med tanke på att jag skulle gå upp kvart över 4 dagen efter. Men det gick bra ändå. Var på jobbet till halv 12 på dagen sen hem och äta glo på datan sen sova lite. Skulle jobba på telegrafen kl 21 på kvällen igen så ja fullt ös medvetslös.
Lördag morgon sov jag äntligen ut,gick upp vid halv tolv och åkte till klubben vid lite över ett så vi skulle hinna handla innan. Nästan precis kommit hem från klubben och ska dit tidigt imon igen för en heldags kurs.

Måndag ska jag till nya jobbet igen skönt men känner att allt går i ett vilket känns lite stressat.
Nej fullt ös och jag tappar snart tid och rum. men men ha det bra folket återkommer en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis till ditt nya jobb. Trivs du bra?? kram

2008-09-08 @ 16:48:53
URL: http://angelicahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0