shopping

Idag ringde Badankan och fråga om jag ville med till väla,jahpp upp ur sängen och göra ve sig snabbt-hon var ju redan påväg!!Vi åkte dit,glodde lite på kläder på H&M sen blev det frukost =) Baguette med rostbiff till mig från grafitti och en macka från bageriet till badankan.
För att ni ska slippa höra allt yrande vi gjorde så säger jag kort att jag köpte enbart en scarfs/halsduk på H&M och hon köpte en hon med (fast inte likadan) och ett par jeans. 

Min scarfs ser ut såhär :


Igår var jag ju i hbg och lämnade papper på Crom,sen gick jag inom kicks för att köpa foundation.Den jag hade tänkt var inte alls för mig! Den glittrade (!!) lixom hallå jag vill inte se ut som en disco kula i huvudet! Hittade en annan som jag haft för något år sen och köpte den.Hittade även jätte bra svampar i olika storlekar och former som jag också köpte.

Använt ena svampen därför den ser "smutsig" ut,har tvättat den men det försvinner inte helt.


Sen när jag ändå är inne på temat så ska jag göra lite reklam för en jätte bra sida här på nätet. Denna:

Denna hemsida säljer smink (vanliga som maxfactor osv) fast till ett billigare pris då de kommer från usa.Mer om detta kan ni läsa på sidan så in och kicka vettja!
Jag köpte 3 saker därifrån och fick det för 204kr + frakt,vilket är kanon priser!
Det jag köpte var,en mascara från Maxfactor,en vattenfast kajal från Lacôm och en ögonskugga från NYX.
Här ser ni dom (ögonskuggan har inte den färgen som det ser ut som på bilden,svårt att fånga rätt färg i ett mörkt rum):


Nej nu ska jag soova för jagska upp tidigt imon och gå ut med hundarna sen kommer Alexandra med sin lilla Molly så ska jag passa henne några timmar. Ha det bra folket!!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Hej! Tänkte recensera Pepsodent-tandkrämen som du skickade till mig :)

Jag tycker inte det känns som att tänderna blir lika rena som av annan tandkräm, dock så har dom nog blivit lite vitare. Jag antar att det är den blå randen i tandkrämen som innehåller något blekande, men i tuben var tandkrämen såpass dåligt blandad så jag hann använda tandkrämen flera gånger innan jag ens kom till det blåa!



Svara gärna på detta så jag vet att det kom fram :) Mvh. Andréa

2008-10-01 @ 18:25:49
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0