Tisdag

Helloj eller något sånt...

Ska börja med att skriva en sak till Mia,jaa det är pells hund men jag ser ju det som familjens hehe sen att jag satt hemma och väntade helt själv kändes extra som "hem till MIG" hehe Men självklart är det Pelles hund. =)

Idag åkte jag till Crom för att lämna lite papper,där var en ny som höll på att lära sig rouletten. Jag stog med och spelade med henne och hennes "lärare" för dagen,tillslut blev det så att jag insåg att OJ jag måste ju hem ska ju till klubben ikväll hehe missade en buss ,så tog bussen 17.40 så hann jag precis hem om sen gick jag över till bialitt direkt. Var med när Magnus gick igenom reglerna,vilket var intressant då jag missat vissa delar men kände till det mest. Var dock väldigt seg i huvudet efter åtta tiden men men. Gick hem vid tjugo över nio typ.

Har ätit och pussats med hundarna lite och nu har jag lagt mig här i sängen och ska snart sooova.
Imon blir det kurs på klubben för mig och Devil,det ska bli kul =)

Nej sov så gott alla för det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0