träningsvärk :S

Ja idag har jag träningsvärk i min kropp. sträckt mig i ena benet men ja, det är väl så det är när man har kass kondis och sen springer fort korta lopp se står still. Måste börja med att stretcha lite lätt mellan springandet.

Ja igår var det agility träning med handling kursen,gick väl bra,jag gjorde ju blindbyte utan att mena det,2 gånger också hahaha
Nej blindbyten ska jag inte göra men har man snabb hund som vet vilket nästa hinder är och jag står fel,ja då blir det så!

idag är det ju tävling!!!!! wee ska bli kul! efter som dom är inoff så är jag inte så stressad och nervös,men så samtidigt (!) ska ju mina kursledare (båda gamla och nuvarande) se mina lopp så lite nervöst för det. Men jag har ju Alexandra där som stöd så det kommer gå toppen =) Ska be henne filma mig =)
Oooppps glöm inte plocka upp mer korv från fryyysen evve!!

Imorgon ska jag provjobba. DET är jag dock nervös för! Kommer med stor säkerthet säkert gå bra men ja,jag är alltid nervös.

Nej frukost sen hrm i don´t know!
Ha det bra folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0