trött och lat

Idag har jag sovit och sovit,tittat på tv och slöat haha
I torsdags jobbade jag lite dubbelpass genom att jobba 2,5 timme på stinsen,sen in till ängelholm och jobba på telegrafen mellan 21 och 2. Gaanska trött efter det haha
Sen igår jobbade jag ju självklart på telegrafen igen,hade dock ovanligt trevligt då dom hade liveband och de bandet var väldigt trevliga. Alltid najs att liva upp stämningen med ett liveband.
Idag jobbar jag mitt sista pass för Bonik. Blir telegrafen såklart haha Lite peppad för detta pass eftersom jag faktiskt tycker det ska bli sjuuukt skönt att inte jobba på helger och nätter mer! woop woop
Visst jag har ju kanske några lördagar på sjöstrands eftersom jag jobbar där extra, och då kan det bli någon lördag,meeen det är mellan halv sex och tolv så det är helt ok (då menar jag dagtid inte kvällstid).

I torsdags när jag kom in till ängelholm vid åtta på kvällen,mötte jag upp Alexandra och hennes vän Maria (jag skriver rätt nu va??) och så gick vi till telegrafen och åt god middag. Snackade lite skit och hade väldigt trevligt innan jag började jobba och dom åkte hem.
Igår hade vi gäster här hemma bestående av 2 människor (Tina och hennes man) och 3 hundar. Väldigt trevligt att dom kom på besök med sin lilla husvagn (dottern skulle ha fest och ville ha ff så dom kom hit och sov),kan tänka mig att mamma tyckte detta var trevligt också såklart!! (pelle också då juuu)

Jag känner att min källare behöver städas extremt mycket,men jag oooorkar inte idag! Fyy vad lat jag är! Men looovar att fixa detta inom de närmsta dagarna.

Hade varit kul om de som läser min blogg lämna ett litet avtryck i form av en kommentar här så man vet vilka som läser. Inget tvång men mest en rolig grej :D

Ha d bra folket!



Kommentarer
Postat av: Frida

hihi vad rar du är ;)



Oh Telegrafen i Ängelholm? Där är jag ju portad.. ha ha!

2008-09-27 @ 21:29:26
URL: http://metrobloggen.se/Werme
Postat av: Frida

ah det var dom jävla vakterna som inte tycker riktigt om mig.. ha ha

2008-09-28 @ 10:02:37
URL: http://metrobloggen.se/Werme
Postat av: Jeanette

Verkar vara massa jobb på g hela tiden!! Fullt ös, precis som vi har här jue!! Men en da o träffas på ka vi nokk alltid hitta!!! Kramen

2008-09-29 @ 09:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0