Sonja Aldén - Du får inte







Du får inte knacka på min dörr 
om du inte är beredd och komma in 
du får inte göra om mitt namn 
och börja kalla mig för din. 
Du får inte vandra på min väg 
utan att visa mig ditt mål 
och inte stjäla av min godhet 
för att fylla upp ditt hål. 

Och du får inte riva mina murar 
som jag omsorgsfullt har byggt 
om du inte skyddar mina drömmar 
så att jag kan somna tryggt. 

Och du får inte ha mig som en dröm 
när jag vill va' din verklighet 
du får inte säga att du hoppas 
om du inte tror du vet. 

Men du får ta den tid du behöver 
för att förstå vad det är du vill 
du får be en bön att tiden 
du behöver räcker till. 
Och du får samla dina tankar 
så att två själar kan få ro 
och så att allting som vi lovade 
oss själva kan få gro 

Och du får inte andas på min panna 
inte få mig falla mer 
om du inte sen kan stå för 
all den oreda du ger. 
Och du får inte röra vid mitt hjärta 
som om allt var uppenbart 
nä jag önskar inget hellre, 
Än att du gör allt emot mig snart. 

Du får ta den tid du behöver 
för att förstå vad det är du vill (vad är det du vill) 
Du får be en bön att tiden, 
du behöver räcker till 
Och du får samla dina tankar 
så att två själar kan få ro 
så att allting som vi lovade 
oss själva kan få gro 
x2 

Du får inte röra vid mitt hjärta, 
som om allt var uppenbart 
Men jag önskar inget hellre, 
än att du gör allting mot mig snart



Kommentarer
Postat av: martina

hehe ja jag hoppas det. Han ska ut och jobba nere i florida sex månader. jag flyttar till skåne o jobbar tre månader sen åker jag själv iväg på resa. men han ska möta upp mig på halva vägen så vi kommer resa tillsamans i fyra månder. sen får avi se hur det blir när vi kommer hem. Hoppas hoppas !

2009-04-06 @ 22:19:15
URL: http://martinaberthsdotter.blogg.se/
Postat av: martina

<33

2009-04-06 @ 22:22:57
URL: http://martinaberthsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0