Tiden går fort..

....när man har roligt och/eller jobbar! :P

På lördag är det tävling i ystad,vi ska campa höhö ja vi måste väl prova husvagnen någongång så detta fick bli första gången haha
Bestämt med några vänner att åka till gbg och gå på liseberg i början av september :) ska bli jätte najs och kul!

Sitter vid datorn en snabbis nu,ska snart upp och lägga mig i soffan. är lite såhär bläää känner mig trött,grinig och allmänt pms:ig. kanske inte så konstigt då jag ska ha min mens nu men ändå! :P

Va jätte grinig/ledsen/sur innan men snacka med tomas lite och han kunde ändå pigga upp mig lite. tack vännen! :)
hrm ja då är det mindre än 1.5 vecka kvar av jobb. känns skönt att mer än hälften är över,men samtidigt är det skit eftersom jag behöver pengarna! Hoppas på att jag hittar ett annat jobb snart! :)

nej smörja in händerna (märks man är mycket i vatten med händerna) sen halvsova i soffan! 
Ha det bra folket

Kommentarer
Postat av: Angelica

Har du inte mer jobb på iss efter detta?? Kramis

2009-08-05 @ 21:01:40
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0