Till DIG!

Det är jätte mycket jag vill säga till dig,men jag tror du bara kommer stänga av och inte lyssna. Kanske läser du här?Jag ber dig att göra det men jag är inte säker på att du kommer göra ,det är en chansning jag tar!

Jag vill inte att det ska flyga hatiska ord mellan oss som det sista vi någonsin sa till varann. Jag kan inte ändra på vad du tycker och vad du vill,jag kan bara säga vad jag vill,och jag vill inte detta! Det är ditt val, men jag skulle vara jätte glad om du iaf förklarade för mig. Alla gör vi fel ibland,det är mänskligt. Att erkänna att man gjort fel,det är heroiskt i min mening.
Det är inte lätt att be om ursäkt för vad man sagt eller gjort,för vem vill egentligen ses som den som gör fel ??
Inte jag iaf,men jag erkänner,jag var arg, ledsen,besviken osv och sa vissa hårda saker som jag kanske inte borde sagt.
Men en sak är säker,jag var skit ledsen,satt och grät när jag skrev / sa det där!

Du vill inte ha med mig att göra det har du gjort klart för mig,men tro inte att jag tänker sitta tillbaka och bara acceptera det! Du betedde dig jätte konstigt och absolut inte så som du brukar göra. Det kanske är den du verkligen är den där personen du visade upp,men det tror jag inte på! I min värld är du inte så,och jag hoppas jag har rätt....

Om du vill fortsätta ha det såhär mellan oss,så ber jag dig bara att förklara,lovar att hålla mig borta sen bara du förklarar!

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Got skrivet, rakt från hjärtat. hoppas nu det löser sej påbästa sett. Kram

2009-01-03 @ 14:44:09
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0