Febrig

Skulle bara tjovka mig i sängen ett tag efter jag ätit,för att sedan gå ut med hundarna. Självklart blev jag illamående och febrig efter bara någon minut. bläää vill bli av med denna förkylning nuuu !!

Sökt 2 jobb idag,ett hos Telenor och ett på Ica som lagerarbetare (martina som tyckte jag skulle söka det,och vafasiken tycker hon det så gör man väl det,allt för ett jobb). Ska söka ett till men guud jag avskyr att skriva personliga brev. Det är så svårt att få det rätt. Vet ju inte vad dom vill läsa för något,allmänt dravel eller något vettigt men inte för "hej-jag-är-bäst-i-allt-tror-du-mig?"


Imorgon ska jag nog dra min tjocka gump till Väla (eller ängelholm) för att handla hårfärg. Elin börjar bli trött på mig men vänta bara säger jag!!! mohaha Du ska färga det och klippa det,fyy lider nästan med dig! ;P

nu ska jag messa min köra bror och fråga hur långt han har kommit med älskade serie förhäxad,jag dör ju snart om jag inte får titta på några avsnitt!! höhö
Ha d bra folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0