Söndag

Igår var en najs kväll! :) Elin hade roligt iaf (mohahaha detta kommer jag aldrig glömma höhö) och jag med! 
Tog ett tag innan det kom igång igår men sen jäkar hehe! Kul att Elin fick träffa några av mina godingar som Joanna,Camilla och Oggie (självklart fanns där fler där men dom ligger varmt om hjärtat dessa). 

Jag var väldigt nöjd med min sminkning igår,men självklart glömmer jag att fota! suck,får göra om den och fota en annan gång. Sen shockade jag dom jag känner genom att komma i kjol hehe men jag fick bara beröm över det så den får komma med på fest fler gånger haha

Jag har en massa bilder som kommer komma upp på bilddagboken sen men får se när det blir,ikväll eller imon.
Ha det bra folket!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0