Citat

ett kort citat från dagens tävling. Emma sitter och är speaker för den klass jag springer,det går inte så bra,lite vägran hit och dit sen hoppar devil från fel håll på ett hinder,då utspelas detta scenario:

Emma (i mikrofonen så alla hör såklart ) :    Men Evelina nu blev du diskad !
Evelina (på banan i gång med att fortsätta springa klart trots disk)   Afan! 


Hahaha  Asgarvar
Jag hörde att några åskådare kommenterat detta och tyckte Emma var stygg,dom förstod nog inte att vi känner varann och det var på skämt! 



Haft en jätte härlig dag men nu är jag trött och sol bränd, så nu ska jag parkera mig i sängen och läsa lite i min bok.
Hörs en annan dag folket! Kraaam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0