Full vecka

Denna veckan är verkligen full. När man varit arbetslös en längre tid och i stort sätt inte gjort mer än typ max 2 saker i veckan,då är det mycket när man helt plötsligt har något planerat varje dag. När då även orken tryter,ja då är det inte sååå roligt :S

Jag vet det är inte mycket att jobba 1.5 timme,men suck tidig morgon på det - ja om jag säger såhär det var en tröttig dag!
Idag blev det åka in till min jobbcoach för att gå igenom mina personliga brev inför imorgon,jag är verkligen ingen skrivare ( nja ok jo men inte när det ska bli perfekt och andra ska bedöma mig efter den lilla texten) men tror det blev rätt bra tillslut. 

Så ja imorgon åker jag till hbg för rekryterings träff,Camilla hänger med också.
Torsdag blir det möte med ISS (städ företag också) får se vad det leder till. Ska höra av mig i nästa vecka till min handledare och jobbcoach (iaf jobbcoachen,hon är jätte bra och hon har på dessa två möten fått mig mer positiv inför allt med jobbsökande) för att berätta hur allt har gått.

Fredag blir det Höör med Devil. En veterinär där som ska kolla igenom honom. 
Lördag blir det kanske serietävling på Bialitt (japp trodde jag hade lördagen oplanerad iaf men icke så nicke!)
Söndag blir det tävling i Höör.

I denna röran ska jag ha tid att städa och träna med Devil. (som sagt påpeka inte ens att det inte är mycket,för det är mycket för mig!)

Nu ska jag iaf gå upp och ta bort utkletat smink,borsta tänderna,varma vetekudden och sen lägga mig och läsa i Gossip Girl boken. 

Ha det underbart folket och glöm inte att lämna ett avtryck att ni faktiskt läser mitt dravel :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0