Lite sjukdom och så

Såhär fungerar evves hjärna när hon är sjuk,den är inte helt med i svängarna kan jag lova! :

"hrm jag har tråkigt,inte kul att bara ligga här i soffan , jag vet jag fixar mina naglar!!!"
Sen blir jag illamående av doften och ja där sket det sig. Detta händer typ varje gång,jag vet inte vad som är fel på mig men mina smarta celler arbetar imot varann när jag är dålig tror jag! suck


Tittade på hela ESC igår,och det var några år sen sist jag kollade på hela. Passande tillfälle också att göra det då det gick till historien det hela. Jag var lite i tankarna att Norge skulle ha en stor chans men när man tror det brukar det ju inte bli så. 
Jag tycker det är skit häftigt att dom tog hem vinsten och han förtjänar det verkligen! 


Här är ett klipp från när Alexander var med i en norsk talk-show i februari då han vunnit norska melodifestivalen. Rätt roligt att se på och jag asgarvade när jag så hans ögon när dom pratade om att dom hade klipp på honom från när han var liten haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0