nu är det helg

Det blev en trevlig kväll i onsdags. Vi hamnade hos Joanna efter ett tag då folk tyckte det var kallt på stranden. Riktigt mysig lagom fest tyckte jag. Tack så mycket alla inblandade. 

Igår åkte jag hem till Tomas. Han, jag och Fidde satt och snackade och drack lite på kvällen och det var väldigt trevligt. Jepp boys jag har saknat er! Fidde körde hem vid 12 men jag och Tomas satt uppe till 3 innan vi gick och la oss. Som vanligt när jag sover borta så hade jag svårt att somna, så jag är rätt trött idag och det ska bli skönt att sova i sin egna säng,även om Tomas säng faktiskt var bekväm :) Jag brukar inte tycka om andras sängar brukar vara för hård eller för mjuk haha

Idag har jag och mamma varit och handlat inför helgen. Falkenberg imon och Lund på söndag. 
Jag ska packa ihop lite grejer och ta fram så jag har kläder till imon sen ska jag hoppa i duschen. 
Får se hur länge jag orkar vara vaken, men jag lär väl iaf starta Step up 2 the street och titta lite på den för det blev jag väldigt sugen på innan.

Har mycket i mitt huvud att tänka på känner jag men det kommer nog allt att ordna sig,det är jag faktiskt säker på! 
Ha det så bra folket!

Kommentarer
Postat av: alexandra

lycka till på tävlingarna.. ska tänka på er...

2009-05-23 @ 09:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0