migrän

Jahopp då hade man en hemsk migrän attack innan idag. den börjar sakta med säkert att släppa! äntligen!!
Dagarna bara flyger förbi. Mesta dels av min tid går till att planera och vara på contendo. Denna veckan ny lokal,och nya saker att göra. Jag planerar och har mig samtidigt som jag gör uppgifterna som vi får där.
Denna "kurs" har gjort mycket för mig. Jag ska snart skriva ut lappar för att få reda på hur stort intresset för mina planer är,vilket jag hoppas på positiv respons. Men har lärt mig denna tiden att jag klarar detta även om alla inte är positiva till det hela. Man måste omge sig med rätt personer för att verkligen lyckas och må bra här i livet.
Meeen nog talat om detta ämne :)
I helgen var vi i Nybros skogar för att tävla , det gick rätt bra för mig och Devil,han tramsar i slalom fortfarande men har utvecklas i andra saker så det är bra. Tror och hoppas att även jag utvecklas! :P
Förra onsdagen (på agility kursen) tappades en del av balansen på min fot. Ajajajajaj kan jag säga! Den väger ju något runt 20kg skulle jag gissa. Inte skönt men bröt inget i foten och jag kunde springa på lördagen! hehe ibland kan man mer än vad man tror. Den är lila och grön just nu och gör ont ja,men inget allvarligt.
Ha det super folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0