Dag 11 - Mina syskon

Mina kära syskon. Vi börjar enkelt :P
Stefan 26 år (11 februari 1984) min bror (samma föräldrar och allt woop woop) Stefan och jag har alltid haft de typiska syskon bråken. Men jag älskar honom av hela mitt hjärta självklart då han är min enda riktiga bror. Vi kan även ha väldigt roligt tillsammans självklart ! Han är sambo med Angelica som är en av mina bästa vänner idag. Vi har ju känt till varann då vi både gick på Strövelstorps skola som små, men vi har aldrig varit vänner - inte innan hon och Stefan börja träffas. Nu umgås vi flera gånger i veckan och pratar om typ allt, ibland verkligen allt :P

Ola 26 år (14 september 1984) och är min låtsas bror. Nu sak vi förklara här! Mamma är tillsammans med pelle,som är pappa till Ola (och Emil), jag har känt de sen jag va bäbis då jag var dagbarn hos Pelles ex Kristina, som tyvärr gick bort år 2000. Ola har jag alltid sett som en bror,då jag var hos honom mycket som dagbarn och även privat då mamma och Kristina va goda vänner. Han har alltid varit den ansvarsfulla och kunnat hålla i pengar, aldrig (eller nej aldrig är fullt att säga) gjort dumheter. Älskar honom som han var min riktiga bror.
Emil 27år (7 oktober 1983) och är även han min låtsas bror och allt är förklarat där uppe ↑ ! Emil har varit strulpellen i familjen men alltid varit älskad. :D SÅKLART. Han har lille Hampus sin son som är helt underbar. Sen hampus kom in i bilden har Emil mognat jätte mycket och det är jätte kul att se för han har så många bra sidor denna grabb.
Jag insåg att det troligen inte skulle vara så populärt om jag la upp bilder så jag håller mig till att bara skriva om dom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0