dag 13 - den här veckan

Måndag:
Måndagen blev  det avslutning på kursen. Vi åt middag tillsammans och sen gick jag ,Jens och Sandra hem till sandra en runda. Vid 14.00 var vi på prisjakt.nu , träffade grundaren och fick kolla runt och höra en massa om företaget och sidan. Väldigt kul och intressant! När jag varit där gick jag hem till Angelica, satt där en stund sen åkte vi hem till mig. Vi umgicks och hade trevligt som alltid ♥

Tisdag:
städa och tvätta,bädda rent sängen stod på schemat. Vilket blivit av, även varit iväg och handlat mat och fixat naglarna :).Ska skriva personligt brev nu på kvällen.  Planerar för resten av veckan..
Onsdag:
Måste till Ams och skriva på papper som jag helt glömt bort! Tänkte gå till Angelica Ljunggren sen när jag varit på Ams,snack skit med henne och eventuellt gå en runda på stan och leta julklappar. 
Torsdag:
Väla med Alexandra - även kallat terapi!! 
Fredag:
Inte en aning förutom att söka jobb.
Lördag:
Inget planerat ännu..
Söndag:
Då blir det julfirande med Stefan, Angelica, mormor, morfar, mamma och pelle.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0