Dag 2 - Min första kärlek

Min första kärlek... Ja om vi ska ta kärlek till kille så är det R. Min första riktiga pojkvän och därtill första riktiga kärlek. (Räknar inte med O och J i typ låg- mellanstadiet) Visst har jag varit förälskad i andra killar innan honom, ,men han fick mitt hjärta att smälta och jag gjorde saker jag aldrig gjort förut bara för att få va med honom! Jag ljög för mamma och jag försökte ändra mig så han skulle älska mig. (tur man lär sig med tiden!)
Jag och R har verkligen haft stormigt förhållande! Men ingen kan ta ifrån mig att han va min första, han gav mig mycket lärdom till mig i framtiden och det tackar jag honom för. Men jag kan inte neka att jag älskade honom med hela mitt hjärta, även om jag fortfarande vill glömma bort de mesta om oss två.Men jag skyller på att jag än är ung och det faktiskt inte va evigheter sen det tog slut, även om det känns som det var i ett annat liv!
Vi försökte ju trots allt 3 gånger! Första två gångerna va när jag va 15 år, tredje gången va när jag var 18-19år.
det sa sig snabbt att vi inte funkar ihop, båda har för hett temperament och inte bara till de positiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0