dag 21 - en känsla

Jag kände inte för fler ögonblick så det får bli en känsla som dagens istället!
Dock är känslan inte bra just nu. Jag vill inte ha jul. JAG vill inte ha jul, hur fasiken går det ihop?! Jag älskar ju julen? Det enda (förlåt alla det är inte menat som illa) jag ser fram imot är att få pussa på Hampus! Min lilla goding, fasters älskling! ♥ 

Tänk vad han växer fort! 
Utöver mitt icke-intresse över julen känner jag bara blää till mycket annat! Jag ska vara glad och njuta av livet och alla människor runt mig, och det gör jag - men jag har också en oro i kroppen. Förhoppningsvis försvinner denna oron ut i klarhet inom en snar framtid! 
Ok nu blev det två känslor,eller flera men man ska ju inte klaga på om man får mer än man räknar med eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0