Packar...

...för (förhoppningsvis) sista gången!
Japp då håller man på att tvättar och packar inför morgondagen. Ska dock bara sova över en natt, men måste ändå ha lakan+påslakan och min kudde med (nja ok kudde finns men som sagt snabb resa så kan lika bra fylla ut väskan med kudde höhö)
Köpte torr shampoo idag. tänkte jag skulle prova det nu inför resan så slipper jag ha med så mycket, utan bara en handduk så jag kan tvätta av mig i vasken :) 
firat Angelica lite idag. hade fika med winerbröd som jag köpte med hem från stan. Så fick hon sin present från mig också :) tur att man har lite ess i armen när det gäller presenter till henne :) 
träffade en kompis på stan också, hon har blivit med valp :) en liten chihuahua/papilion blandning. så söt så söt :) Komiska är att jag har tänkt på att jag skulle kunna tänka mig en sån blandning faktiskt. 
Hoppas ni har mycket med tid imorgon för jag lär sitta på bussen och leka på datorn hela tiden haha I need company!!! 
Ha det toppen folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0