Todeyyy

Idag har varit en "ont-dag" hehe ont som fasiken i min vänstra skuldra, sträckte mig där i förmiddags. ajajaj
Varit ute med hundarna två gånger idag och pluggat såklart. 
på fredag vid tio i elva på förmiddagen går min buss från Hbg till Stockholm. som tur är (!) har jag gratis internet på bussen wee en åtta timmars resa behöver de!
på lördag efter tentan åker jag hem från Stockholm vid kvart i elva på natten. bara för att komma hem så fort som möjligt och kunna vara med på Angelicas födelsedagskalas. :) ska bli skönt att inte missa hela helgen för en gångs skull. nu håller ni alla tummar dock under lördagen att jag klarar tentan!! 
Imorgon ska jag in till stan och handla lite och ta ut tågbiljetter. sen ska jag fika med Kristina :)
sen blir det tvätta och packa.
nu ska jag hoppa upp till mamma och umgås lite med henne. ha det bra folket OCH GLÖM INTE HÅLLA TUMMARNA PÅ LÖRDAG! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0