stor städning!

Ja idag har det blivit storstädning och är typ halvt klar haha Angelica har jobbat i ett rum och jag i ett. Men om vi nu ska snacka riktigt stor städning så är det bara halva klart, för jag har inte fixat lådor eller rensat garderoben i sovrummet. Heller inte fixat allt som ska i tv rummet men det börjar bli rent iaf!!! Det är inte illa bara det! :P
Men nu har vi städat i några timmar och jag inser att jag måste sluta för annars kommer jag inte kunna röra mig imon, denna kroppen är inte van vid dessa böj-övningar som jag hållt på med idag. Så bädda sängen och börja tvätta sen så kan jag ta "ledigt" resten av kvällen och bara njuta. 
Imorgon blir det in till stan och köpa marsipan till tårtan jag ska göra på lördag förmiddag. Sen sak jag till Angelica och hjälpa henne med att möblera om. Kvällen har jag inte aning om vad som händer men det gör inget,måste gå upp i tid på lördag för att hinna med tårtan innan den blir hämtad.Japp det blir en Hello Kitty tårta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0