vänskap

Angelica frågade mig idag vem det va som gjorde mig så glad. Det är inte bara en person,utan flera. Nya som gamla och det är väl underbart?! Att känna lycka när man pratar med vänner. Jag är glad för den nya relationen jag hittat nyligen, men lika glad att jag har gamla vänner som gör mig glad och får mig att le.
Det optimala just nu (med tanke på att jag vill hitta någon att dela livet med) hade ju varit om den som gjorde mig glad var någon jag kunde starta en relation med. Men om jag nu har vänskap,och inte kärlek, då tänker jag inte ge upp all glädje och lycka med vännerna. Dom finns där när kärleken kommer och går.
och nu går jag och lägger mig!

Kommentarer
Postat av: du vet

Du är en underbar tjej Evelina, jag e glad att jag fått kontakt med dig. Du har ett varmt hjärta. mångra kramar från u know who i hbg.

2010-10-29 @ 23:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0