Freeeeedag!

Det är fredag idag, jupp jupp underbart eller hur? har dock inte en aning om vad jag ska göra i helgen :P
Hade en mysko dröm inatt, så rörig att det går inte ens att förklara, men jag hade slagsmål med en tjej jag avskyr,va på ett konstigt ställe där vi bl.a kollade på film från en träbro haha
Wierd japp japp!!
Nu bli det gå upp och äta frukost och göra sig vacker, för idag sak jag leka med Tina,hon ska shoppa jag ska tråna :P handlat för mycket på nätet nu så det blir inte många lappar jag kan köpa något för :( men man ska inte va sån kläder är ju på väg till mig :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tror att jag vet vem tjejen va. :D

2010-10-09 @ 11:55:42
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0