Helgen är snart här !!

Ja då var det snart helg, och jaa långhelg med massa roligt inplanerat !!
Fredag blir det Väla med steff (eftersom dom har stängt på lördag måste vi ju ta det fredag, obliatoriskt för oss när vi ska festa tillsammans) sen på kvällen blir det Grilla på vita räck med vänner :D
Lördag blir det fixa till sig med steff innan påskfesten och sen blir det en krogrunda såklart!!
Har en väldigt snäll vän som låter mig få sova i hennes lägenhet i helgen när hon är bortrest. Ska bli skönt att slippa tänka på bussar eller att fixa skjuts. :D så tack!!


Precis gjort något som jag dragit ut på och glömt i flera månader. Ska bli skönt med ett ordentligt avslut!!!!


Nu ska jag planera lite inför morgondagen sen ska jag komma i säng INNAN ett inatt haha
varit uppe way to late de senaste dagarna. Ha det najs mina kära läsare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0