städa städa städa

Det finns en väldigt positiv sak med att titta på "How clean is your house..?". Man börjar städa hemma haha!
Toaletten är typ helt klar, har rensat i skåp och lite så, och även städat lite i kylskåpet.
Nej städning är inte världens roligaste men det är så skönt när det är klart. Med tanke på att vi ska ha kalas här på söndag för mig och min bror så gör det ju verkligen inget med lite städning!
Så idag blir det lite mer städning. Jag känner att det är de enda jag gör just nu men som om det är dåligt?
Nästa vecka ska jag dumpa av saker i Ängelholm som jag har här som inte tillhör mig, vill verkligen inte ha det mer här heller.
Nästa vecka blir det :
Tandläkaren
Alla hjärtans dag middag med mina kära vänner
Lite jobb
Fest :D
Men lång tid kvar innan dess och mycket ska göras innan denna veckan är klar.
Nej dags för att stääääda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0