<3

Hon som var jag
letade efter lyckan.
Så ensam till slut.
Såg kärlekens vin bli vatten.

Hon som är jag
lever i ögonblicken.
Jag kastar mig ut
och räds inte längre natten.

Med hjärtat fyllt av ljus
sen dagen då du kom.
En ängel här i mitt hus
och skuggorna vände om.
Jag hade vant mig vid
att drömmar blev till grus.
Nu står jag mitt i mitt liv.
förundrad sen du kom hit.
Med hjärtat fyllt av ljus.

Hon som var jag
vet inte vad som hände.
Dagarna gick
som om hon aldrig vaknat.

Men hon som är jag
Jag inser att livet vände
för här i din blick
finns allt som jag nånsin saknat.

Med hjärtat fyllt av ljus
sen dagen då du kom.
En ängel här i mitt hus
och skuggorna vände om.
Jag hade vant mig vid
att drömmar blev till grus.
Nu står jag mitt i mitt liv.
förundrad sen du kom hit.
Med hjärtat fyllt av ljus.

Med hjärtat fyllt av ljus
sen dagen då du kom
och skuggorna vände om.
Jag hade vant mig vid
att drömmar blev till grus.
Nu står jag mitt i mitt liv
förundrad sen du kom hit.
Med hjärtat fyllt av ljus.

Med hjärtat fyllt av ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0