jobb jobb och jobb

lite så känns de som mitt liv är just nu. Inte mycket mer än jobb, men jag ska inte klaga för pengarna behövs och jag trivs på lindab!
Varit på 3 lägenhetsvisningar denna veckan, en av dom fick mamma och pelle gå på utan mig för jag jobbade den tiden. Första jag tittade på va lite av en besvikelse så jag sa nej till den, andra var över förväntan och jag sa ja men tyvärr fick jag inte den. den som mamma och pelle tittade på har jag sagt ja till och mån-tis får jag svar. hoppas hoppas hoppas!!
3 veckor kvar på jobb som är bestämt,blir kanske en vecka till efter de :) 
Nu ska jag sova för imorgon blir det städa städa städa och lite handla ! ha det bra mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0