Helgens utställning

Har precis badat min älskling och fönat honom. Han är inte helt 100% torr men jag tänkte låta han vara i en timme eller så, för han tycker ju inte direkt det är kul att bli badad och fönad. lite borstning blev de också men de behövs inte så mycket för de har jag gjort tidigare i veckan och ojoj vilken tid det tog! Men snygg blir han!
Anledningen är att vi ska på utställning imorgon i Eslöv.Det ska bli kul att se vad dom har att säga om honom, har ju bara ställt ut honom en gång och då var han inte så gammal. Jag funderar över vad jag skaha på mig för kläder :S Vill ju inte ha svarta kläder för devilska ju synas intill mig, får nog tyvärr bli blåa jeans :( Har inte så mycket annat. jo hade kunnat ha köänning om de vore varmt men de lät inte vara varmt nog tyvärr.
Mina favorit bild på Devil (de som följer min blogg har sett denna bilden många gånger men den är så bra!)
Funderar på att fixa naglarna lite snabbt idag med. Har inte gjort mycket med dom de senaste veckorna, inte haft inspiration. men ska nog allt ta och fixa dom idag, ska bara komma på hur! :P 
Ha det bra där ute i sommar Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0