Hundkompisar :)

Idag har devil hittat en ny kompis. Bella heter hon, förvånadsvärt är hon stor och svart men devil gillar henne öndå för hon leker med honom :P
Sitter här nu och har lite beslutsångest, ska jag åka in till stan och köpa mascaran eller inte?? ska kanske vänta till imon? Hansson kommer efter 15.00 för då är tvätttiden slut, Men jag kanske skulle smörja in mig och lägga mig i solen en stund? Problemet med datorn ute är att solen gör att man inte ser ett smack. så att sitta och leta jobb utomhus är inte lätt. Men ok sitta inne nu en stund och sen gå ut? min hud tåler ju ändå inte för mycket sol och verkligen inte denna starka vid denna tiden!
Nehe sitta här och fundera gör ingen nytta hihi ni får ha det bra allihopa där ute!


we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0