It´s friday and I´m alive!

GOD MRGON!

Börjar dagen med att påpeka en sak, igår tyckte jag det kändes tråkigt när svägerskan åkte hem.
Men efter ett tag insåg jag : Det är skönt att vara ensam ibland! Mamma var på kurs och pelle jobbade.
Låg och kollade på off the map och lyxfällan sen lite csi innan jag gick och la mig i sängen.
Pratade med kristina och kom på att denna älskade söta underbara tjej kommer ge mig gråa hår snart! Haha
Hon kommer på mindre än 24 timmar innan jag ska åka att hon vill jag ska köpa tomatsoppa med mig till henne!!
Hade varit trevligt med lite framförhållning men det är ju inte hennes stil! haha ♥



En söt bild på min skatt när hon ligger hemma i fotöljen och sover :P


Jag har efter många om och men kommit på vad jag ska ha för kläder på söndag, woop woop på tiden!
Nu ska jag dock sätta igång med saker jag tänkt få gjort innan kvällen så tjipp och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0