Kontroll

Att kontrollera mina känslor är verkligen inte min starka sida, jag har blivit bättre men det finns en del som jag nog aldrig kommer bli bra på, och det är när de kommer till kärlek. Jag kommer nog aldrig vara den som rycker på axlarna en månad efter ett förhållande tagit slut. Jag kan inte bara "gå på nästa" utan jag behöver min tid att sörja så att säga. För min känslor är sjukt äkta när dom väl finns där, och dom försvinner inte på en månad. Önskar ibland att dom gjorde det för knuten i magen när man läser/hör/ser någon man gillat gått vidare eller hittat någon dom gillarm jag då suger det till i min mage. Jag VILL INTE känna så, jag vill släppa taget ,borsta av mig och resa mig upp. 
Tror inte på något sätt att jag är unik med dessa känslor, aboslut inte, men ibland undrar jag om de verkligen är så få runt mig som är som jag.... 
Och nej detta är inte kritik mot andra! (varför har jag behöver att försvara mig alltid? jo för jag har hamnat i bråk utan att de egentligen funnits något att bråka om = vänner tagit åt sig fast det inte varit riktad mot någon speciell)
Men ok hej och hå detta är inte bara depp inlägg :P Jag måste tro att Han finns där ute, och de gör han ju, kanske tom i flera format :) 
Känner mig lite löjlig kär i livet ibland, och så ska det vara, happiness. :D
bilder från We Heart It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0