Lagom nannig nu

Jahapp då sitter man här i soffan, nyduschad och fräsch! ;) 
Gått bra på jobbet idag, lite nya regler på stället sen jag var där innan årsskiftet men det gick bra. När jag var påväg till knutan ringde steff och vi bokade in fika så hon kom och hämtade mig i hbg, vi fixade lite ärende sen in till Ängelholm. Satt på esspressohouse typ en timme och fikade och hade gott :) 
Promenerat med katten och duschat som sagt så nu blir det nog fasiken att dundra ner i sängen och glo BB plus massa serier till jag somnar! Sjukt trött, men nöjd. 
Imorgon ska jag försöka komma igång och fixa naglarna och jag ska med mamma till Anna och hämta jordgubbs- och smultronplantor :)
Så natti natti alla små smultronplantor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0