Sliten krigare ;)

Ja såhär på kvällen känner jag av att jag gjort mycket idag. Sovit dåligt och sen upp vid sju för då kom E, vi la oss direkt och somnade :P Sen upp, kisserunda för E och mat i magen för mig. Pratade med mamma och bestämde att hon och hundarna skulle komma in och gå en runda, så innan hon kom diskade jag undan lite. Vi gick lite över en timme,blandannat genom hembygdsparken, humor när vi kommer förbi grisarna och en gris går mot oss och hundarna blir nyfikna, dock är ju grisarna vana vid hundar så den backade ju inte och Molle blev ganska rädd faktiskt hahaha
Hem för att tvätta, damsugade sängen sen bäddade rent och lagade mat. Nu känner jag mig rosig om kinderna av trötthet och planerar att gosa ner mig i sängen nu efter duschen och mys till någon serie och sen sova gott :) 
Imorgon blir det fortsättning av städandet, handling och fest på kvällen. Lördag blir det roadtrip till Gbg :D
Natti natti folket!
we heart it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0