Varför?

Köpte en ny (ny och ny en begagnad) balance board för någon vecka sen då jag insett att min inte ville gå igång mer :( tårar i massor. Skulle nu prova den nya så den funka men nej, den vill inte heller starta. ska köpa nya batterier imorgon och fan ta den om den inte går igång då!!! Jag blir pissed för hur kul är det att köpa en och så funkar den inte? förstår att dom är lite känliga men SÅ känsliga får dom ju inte vara!
ja nu är jag irriterad! tråkigt då jag haft en relativt bra vecka. Imorgon blir det tvätta och fixa mellan 11-15, gå ut med katten som btw går omkring och gapar just nu, sen handla batterier och fixa så allt är klart inför intervjun på tisdag. 
På torsdag kommer Devil hit, mamma och pelle ska iväg på tävling och mamma undra om jag ville ha Devil över helgen när dom ska bort så vi får lite mystid tillsammans, klart saknar ju min älskling! Ska bli spännande och se hur de kommer va när han och Tiger fått vara tillsammans några dagar. 
Nu ska jag göra mig redo för sängen och sedan lägga mig och titta på ett avsnitt av Alcatraz innan jag somnar. Hoppas folket haft en bra helg och inte blivit allt för lurade idag. Kram och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0