Att veta eller att inte veta = ovisshet

Ja denna veckan har bjudit på klarheter, tyvärr inte bara roliga. Ingen vill bli dissad men vet ni vad? Jag tar hellre sanningen än att man ska behöva gissa. Jag tror det största misstaget killar gör (ja speciellt killar) det är att tro att det är bättre att ignorera än att ge ett svar. Men det är så fel de kan bli. för jag tar hellre ett negativt svar än att behöva gå runt och gissa. 
 
Så som det ser ut har jag iaf jobb till vinter :) woop woop så det är skönt, en sak som lättade från detta hjärta. Känner ju mig hemma på stream nu, saknar lite folk som slutat och andra som inte alls jobbar samma pass som mig, men näst schema kanske det bli att man jobbar tillsammans vem vet :) 
 
 
Igår var det dop för underbara Elna. Lägger upp bilder på tårtorna jag gjorde till dopet :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0