Fröidhafestivalen

Oh lord denna festivalen sviker mig aldrig love it!
 
Hade så sjukt kul i helgen att jag lever på det ett tag till. Massa nytt folk,skratt och hes röst haha
Angelica och jag kom på brillianta idén att campa där :P Vi lånade tält från hennes syster och packade upp det på fredag kvällen. Vi satt och lyssnade på artisterna på kvällen också men jag var så trött att jag vill åka hem vid lite efter elva. Fick med Angelica tillslut, från att hon va imot det hela till att hon inte ville därifrån haha
 
Lördagen kom vi dit vid halv fyra tiden och sen bara flöt dagen på helt underbart. Massa alkoholhaltiga drycker var inblandade och ja så kul vi hade! Minne för livet! 
Snälla snälla låt det bli en festival nästa år med!! 
 
 
 
 
 
Nu ligger iag iof hemma sen i måndags och mår blää men vad gör det om hundra år ?
 
Denna helgen blir det baka tårtor och gå på dop :D men nu ska jag lägga mig igen och se om det finns någon rolig serie att titta på. 
 
(nu är bloggen uppdaterad igen :P hoppas det gjorde dig lite glad :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0