lediga dagar

Idag och imorgon är jag ledig, detta är min helg för jag jobbar både lördag och fredag. Nästa vecka blir det schemabyte och jag jobbar kväll en vecka! :D ska bli trevligt då får jag snacka skit med stephanie woop woop har saknat henne på jobbet ju! 
 
Idag blir det mest att mysa hemma, ska handla en runda också men stannar i stan iaf. Får se om det blir väla imon efter läkarbesöket. 
 
Igår gick jag till the body shop och handlade lite härligheter då jag hade rabatt de blev två duschgeler och en parfym olja med vanilj doft. Blev riktigt nöjd med den oljan så ska köpa en till i en annan doft :D 
Mitt badrum börjar se ut som en the body shop affär ,speciellt i duschen finns typ 5-6 olika duschgeler nu hehe
 
 
Nähe om man skulle slappa lite till sen iväg och handla, ikväll blir det att laga lax nom nom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0