borta?

Var har positiva evve tagit vägen?
Ok i ärlighetens namn så är hon på jobb 5 timmar om dagen, för joo serru där är hon pigg och gla´ (nästa alltid) men när hon kommer hem, hujeda mig så trött och grinig hon är!!
Det är precis som hela min själ töms på glädje och ork på jobbet. Idag har jag haft en norsk som inte förstod mig fast jag pratade långsamt och försökte använda enkla ord och då och då slänga in lite norska, men nope nada inget, aya de gick rätt bra ändå. Sen hade jag en ja jäklar, hon satsade nog på guld i prata-fort-VM!! Jag  glad jag inte ser mig själv när jag sitter där och verkligen koncentrerar mig på att förstå vad dom säger ;) hihi Det går bra självklart, men ibland är det kämpigt.
Så okej jag har dålig energi kvar när jag kommer hem, gäspade så stort en gång idag så Jonas påpekade att jag nog hade behövt en söndag till, ja för att vara ärlig så lät det som en bra idé! make it work säger jag tillbaka typ! haha
Min lägenhet ser ut som jaaa vad ska jag beskriva den som?! En total kaos på dåligt sätt, lät det bra tycker ni? 
Nu tänkte jag : göra en macka, tvätta bort den halvt avfallande maskaran, plocka ihop saker till imon sen ja vad sägs som att sova!
weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0