En resa till Ullared

Ja imorgon bär det av till Ullared för shopping på Ge-kås. löööövley!! Jag är så till mig att min hjärna kommer väl kortslutas när jag väl är där och enbart komma ihåg vad jag ska köpa till angelica! Haha
Funderar på klädsel, inser att bekväma är det bästa alternativet!!
Just nu har jag en jäkla kli kroppen, är nog en blandning av rastlöshet och trötthet.
Sista dagen på utbildningen idag, på måndag är det jobb på riktigt! Jag kommer nog allt va nervös men andas och tänka till så ska det nog allt gå bra. :)
Katten är sur för han inte har kommit ut idag, jag skyller på att de typ ösregnat hela dagen, jag ignorerar att de inte verkar regna nu för jag vill inte gå ut! Så förlåt min älskade katt men du får vänta till imon kväll, då lovar jag att gå ut med dig hur trött jag än är efter shoppingturen.
Så god natt folket, kanske kommer det upp en inlägg med lite shopping bilder i framtiden.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0