rastade och glada

Ja nu är både hund och katt rastade och jag har precis skickat iväg en ansökan för ett jobb. Hade varit kul att få reda på mer om det jobbet för det var att jobba hemifrån deltid/heltid och det var kundtjänst /marknadsföring via internet. Jag sitter gärna vid datorn hela dagen :P Får se om dom hör av sig, har ju gruppintervjun på tisdag också vilket jag hoppas kommer gå bra :) 
har även letat massa mobilskal på ebay.se till en kompis, jag skulle kunna bo på ebay´s hemsida haha
Här är några jag gillar skarpt!
Vissa är snygga vissa är roliga :P de två sista är mjuka medans de andra är hårda.
Så nu ska jag kolla på The Vampire Diaries och äta en piggelin glass !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0