Städat och fint :)

Ja idag har det blivit städat i evves koja :) 
Angelica har varit här ikväll och tvättat, och även lyssnat på mig när jag jag rotar bland i mina kaosartade "organiserade" pappers högar. Det är sjukt, på arbete är jag så organiserad och de ska ligga på rätt ställe osv, men hemma nope! Anställningsbevis ligger med gamla räkningar, lönespecs. osv = i en jäkla röra. Men jag börjar bli bättre, suttit och kollat igenom allt möjligt nu så nu jäklar ska det bli ordning på torpet! :D 
Även kollat igenom min låda med fotografier, ojoj massa minnen, måste sätta mig ner och organisera + in med dom i fotoalbum! 
Ska hem till mamma imorgon, pussa på hundar och katter, kopiera alla mina arbetsgivarintyg,kursbetyg och gymnasiebetyg. Sen ska jag även hjälpa mamma för hon har köpt en andriod mobil! hon går från basic mobil till andriod tuch jopp jopp min mamma är high-tech ;D
Avslutar detta inlägg med att visa den enda Appel jag kunnat tänka mig att skaffa (humor människor inte blodigt allvar nu)
www.weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0