Förändringar och att andas

Just nu är det mycket jobb, vi har idag gjort provet för sale och jag klarade det med bara 4 fel, jag är stolt för jag var sjukt orolig och rädd att kugga. Jag överanalyserar och krånglar gärna till saker i onödan.
Vi fick förfrågan idag om någon var intresserad av att gå över till Ecom ifall vi fick chansen och helt ärligt jag sa i mitt huvud ja och nej samtidigt. Jag har förstått att det är lite svårare på Ecom än Hcom, men jag sökte jobbet för Ecom, då ska jag ju ta chansen om jag får den att va där! Hcom utbildningen är "klar" på fredag, gör provet för support då och sen är tanken att vi ska fortsätta utbildningen i 2 veckor ute på golvet och ta imot samtal, men får jag chansen nu så börjar jag troligen en "ny" utbildning på måndag istället. Jag vill ju, så varför ska jag då lyssna på min dåliga självkänsla och hålla mig tillbaka för jag inbillar mig att jag inte skulle klara det?
Jag är så tacksam för min jobbcoach på dreamwork som såg till att jag fick denna chansen, jag hör även hennes röst i mitt huvud att jag förtjänar detta och hon tror på mig! Det gör jätte mycket att hon gör det, även om ag inte träffar henne längre, men mailat henne om det de har jag :D
Nej jag måste satsa för vill man tillräkligt så kommer det gå! Det är ju en chans att få en bra merit också även om detta nu bara sträcker sig över sommaren. Så ja folket ring ring ring till expedia och hotels så vi har mycket sälj (och support) samtal så jag kanske har en chans till mer jobb i framtiden :P 
Jag kan ju inte påstå att jag har mycket till liv utanför jobbet just nu, men det är ok, de är så nytt att jobba 8 timmar 5 dagar i veckan så jag orkar inte mycket just nu. Det kommer lätta snart det vet jag.
I helgen blir det hem till mamma och pussa på min älskling Devil och sen ska vi även till morfar och fira honom. Ja sen fullt ös igen på jobbet :D
God natt säger jag nu till er älskade läsare :)
What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
What doesn't kill you makes a fighter
Footsteps even lighter

Kelly Clarkson - Stronger (what doesn´t kill you)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0