Long time no see...

Ibland klickar jag fram bloggen, sätter mig rätt och ska börja skriva. För jag vill, men inget blir bra. Prestationsångest över en privat blogg som typ 5 personer läser? Nej inte direkt men ibland känns det så löjligt. Well jag får väl vara löjlig då. 
 
Nu har jag varit arbetslös i en månad ungefär, blir en månad till innan jobb igen. Skönt att komma tillbaka till Aller, 3e gången jag är där nu. Känner mig hemma där. :)
 
Denna gången blir de från november till slutet av januari. Skönt att de är långa perioder och inte bara en månad hit och dit. Jag kan planera in att köpa julklappar! wiii haha 
Ska bara komma fram till hur jag ska göra i december när mamma och pelle åker till Brasilien, dom ska ju vara där några veckor och jag har hand om katterna. Men jag har ju Misan här, och hon är verkligen inte glad för att bo i Varalöv. Men heltidsjobb och vara i 2 hem samtidigt kan bli lite jobbigt. 
Ingen som känner för att bo i hus i några veckor under december? :) 
 
 
Just det ja jag har ju flyttat från min lilla etta och flyttat till en större etta haha
Nej men seriöst så skönt det är! Har större allt, kök sovalkov badrum, se nhar jag ju balkong (om än på första våningen) och dam dam dam dam en walk-in closet! Tadaaaa! Hur kan man ej vara nöjd liksom!!
 
 
Så atte nu ska jag sluta babbla och göra annat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0